[LUGOS] Modem ???

Boštjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Fri Feb 7 09:26:18 CET 2003

Na Telekomu so ... hm, da ne bom zvenel pregrob ... nevedni.
Za Divao 850 je naslednji link potrditev, da deluje:
	https://listman.redhat.com/pipermail/enigma-list/2002-April/012222.html

Najbrz bi našel kaj tudi za 852.
USB je pa že malce problem.

Sicer pa so helpdeski stalen problem uporabnikov, ki ne uporabljajo Wintel kombinacije.
Malo sem se že naveličal vprašanj v stilu: "Katere Windowse pa uporabljate?", hm
nisem pa še poskusil odgovoriti: "Xwindowse" :)

B.