Abiword latin2

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Mon Feb 3 23:49:52 CET 2003

Lep pozdrav vsem lugovcem.

Odloèil sem se,da zaenkrat ne bom poganjal veè open office na 333Mhz
celeronu. Namestil sem raje Abiword 1.0.3. Imam pa nekaj problemov z
izpisom na tiskalnik: ne izpisuje mi pik, temveè krogce. Sicer mi ¹umnike
in druge znake izpisuje in prikazuje na ekranu.
nastavil sem naslednje:
1.namestil rpm paket iz www.abisource.org
2.v direktoriju /usr/share/Abisource/fonts sem naredil poddirectorij
  ISO-8859-2
3.v ta direktorij sem skopiral vse datoteke iz direktorija
  /usr/share/fonts/ISO8859/Type 1 ,ki sem jih namestil pri in¹talaciji
 redhata 7.3 iz paketa fonts-ISO8859-2-Type1-1.0.3
4. abiword poganjam z ukazom
           export LANG=sl_SI.ISO-8859-2 && abiword
5. natipkam npr. pi¹i èrke.... in natisnem direktno v printer ter vgradim
   pisave
6. natiska mi pi¹i èrkeoooo le da so  zadnji o krogci

Ali kdo mogoèe ve, kje je problem?

egon

Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si
Laboratory for epitaxy and nanostructures
Nova Gorica Polytechnic (www.p-ng.si)
tel.+386-5-3315-249
fax.+386-5-3315-359