[LUGOS] grub tips & tricks

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Mon Feb 3 07:36:35 CET 2003

On Sun, 2 Feb 2003 18:12:58 +0100 Jure Pecar wrote:

> Recimo da na neki masini nimam disketarja, imam pa sliko diskete
> narejeno z dd. Jo je mozno zbootat z grubom?

Skorajda bi rekel da je mozno (nisem 100% preprican ker se nisem
poskusil). Se pravi chainloader (hd0,0)/pot/do/slike

> Sorodno vprasnanje za bootable iso image?

Obstaja patch za GRUB s katerim naj bi GRUB znal zbootati s CD-ROMa ki
vsebuje bootable (El Torito) CD. Meni stvar ni delala, morda so vmes
kaj popravili. Ce to dela, bi verjetno delalo tudi iz ISO image-a.

D.