[LUGOS] Scanner

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Fri Feb 28 15:29:14 CET 2003

Nekateri scannerji zahtevajo ob zagonu programa tudi nalaganje firmware-a.
To se naredi v /etc/sane.d/snapscan.conf datoteki.  V isti direktorij daš še
ustrezen firmware in potem bi morala zadeva delati.  Firmware se
najpogosteje
nahaja v paketu gonilnikov za windowse, poglej tudi na www strani
proizvajalca
za novejšo verzijo.

Aha, ko smo ravno pri scannerjih: je komu uspelo usposobiti kak OCR program
(Finereader, Recognita) pod wine?

Jurij