[LUGOS] gov.si na linux

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Feb 28 09:59:29 CET 2003

V pet, 28.02.2003 ob 09:46, je Gregor Ibic poslal(a):
> Ja, saj se bolje vidijo fonti brez glajenja, če so pravilno narejeni.
> O tem ni dvoma, problem je vizualizacija dokumenta in izmenjava dok.
> z drugimi uporabniki. Aliase za vse fonte pa ne moreš imet, ker potem res
> ne veš kako bo zgledalo.

Ja verjetno res, ampak v zaprtih ekosistemih je to veliko manjši
problem.

> Glede MS fontov, baje da se jih sme uporabljat, le distribuirat jih je
> potrebno v izvorni (zipani .exe) obliki. Kaj češ, se je pač nekdo uštel ....

mogoče sem narobe razumel, ampak a niso glede tega ravno pred kratkim
nekaj spremenil, da zdaj to ni več možno?

> Načeloma pa so MSovi fonti zelo kvalitetni, tako da bi bilo dobro poiskati
> način kako jih uporabiti.

Ja se strinjam, pisave pod Ms Windows so res luštne... ampak ne vem če
ni bolje se poskušati standardizirati na dobrih alternativah, ker...
dostopnost teh pisav lahko MS v vsakem trenutku spremeni...

mogoče bo kaj prišlo ven od dogovora med Bitstream in Gnome... upam

Lep pozdrav
Andraž Tori