[LUGOS] gov.si na linux

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Feb 28 09:36:52 CET 2003

Za TT fonte ne vem, baje da tistih od windowsov ne smem uporabljat, ker
nisem kupil windowsov, ostalih pa nisem preizkuša
pod OO mi fonti kot so Freemono, Freesans in Freeserif delujejo brez
problemov.. s šđžćč  in z glajenjem

lahko pa povem za mozillo, da samo narediš "apt-get install mozilla-xft"
in glajene pisave avtomagično delujejo, a moj osebni okus je tak, da mi
je bolj všeč ostrina kot glajenje...

Lep pozdrav
Andraž Tori

V pet, 28.02.2003 ob 08:50, je ivek poslaa):