[LUGOS] gov.si na linux

Jelko Urbančič Jelko.Urbancic at gov.si
Fri Feb 28 08:36:56 CET 2003

Ha ha!

Mislim, da je skrajni čas, da se Andraž oglasiš pri meni, z veseljem pa
Vas bom sprejel več iz lugosa.

Kot jo jaz poznam državna uprava ni nek okorel dinozavrski bav bav.

Lep pozdrav!

Jelko Urbančič

Andraz Tori <Andraz.tori1 at guest.arnes.si>
27.02.03 23:21
Prosim, odgovorite za lugos-list

        Za:     lugos-list at lugos.si
        kp:
        Zadeva: [LUGOS] gov.si na linux

Kaže, da po novem (od včeraj) gov.si streže Linux mašinca:

http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.gov.si

(ali pa je linux na kakem firewallu ali čem podobnem pred mašino)

Škoda, ker državna uprava sicer nima nobene jasne vizije na tem področju
(in bodo/so? podpisal tisti MS EA... -> lugos se sploh ni odzval!?!?!).
Web server ni ravno nek korak. Ampak tudi slepa kura zrno najde... če ji
ga le dovolj časa nastavljaš pred kljun. ...

Lep pozdrav
Andraž Tori