RH7.3, xterm, fonti

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Thu Feb 27 16:08:52 CET 2003

Zdravo!

Namestil sem RH7.3 in zdaj v xtermu ne vidim več naših črk, prav tako ne
v KDE Konzoli ter še nekaterih KDE aplikacijah (Kwrite, Kedit).

V 'ta pravi' konzoli so,  v Gnome terminalu tudi ter v OO, mozilli in najbrž
še kje.  Razpored tipk je vedno pravilen, iso8859-2 fonti so nameščeni.

Težava je tudi s printanjem tekstovnih datotek preko enscripta na PS
printer.
Naše črke, ki so na zaslonu sicer vidne, se na papirju pojavijo kot (R),
(C), 3/4 ipd.

Že med inštalacijo nisem mogel izbrati drugega jezika kot angleščine,
mogoče
zato, ker sem uporabil SGI-XFS installer.

/etc/sysconfig/i18n zgleda takole
LANG="sl_SI"
SUPPORTED="en_US.iso885915:en_US:en:sl_SI:sl"
SYSFONT="lat2-sun16"
SYSFONTACM="iso02"

Kakšna ideja?

Jurij