[LUGOS] ftp server problem

Rok Pintar rokp at news.reproms.si
Mon Feb 24 23:30:25 CET 2003

> Khm... Ponavadi firewall ni nastavljen tako da bi pustil moznost povezave,
> incoming povezave na neko masino znotraj firewalla... ;>
> No ja, vsaj jaz ga ne bi nikoli tako skonfiguriral... :P

V vecini primerov res ne, ce pa zelis scititi ftp streznik (in ne
odjemalca) in imas na voljo samo ne-stateful firewall, je pa veliko
lazje zascititi aktivno kot pasivno sejo. Ampak pustimo to, itak je
odvisno od tega, kako stvar gledas... Glavno, da je obema jasno, kako
ftp protokol funkcionira in se zavedava (vecine?) njegovih slabosti...
ROK