[LUGOS] df flag v packet logu

Rok Pintar rokp at news.reproms.si
Mon Feb 24 11:33:10 CET 2003

> zadevo se malo ze raziskal in sicer je to 'don't fragment' flag.
> morda ve kdo kaj vec povedati kaj je DF in pa ce to kaj vpliva na
> komunikacijo dns serverjev na udp 53 portu?

DF pomeni tocno to, kar si napisal, se pravi, da ce se nekje na poti med
izvorom in ciljem paketa dogodi, da bi moral paket zaradi velikosti
frame-a na mediju fragmentirati, ga naprave raje kar zavrzejo, ker
fragmentacija ni zazelena.
Kar se UDPja in DNSa tice, sem ze enkrat zapisal, da naj bi bili paketi
veliki max 512 bytov, vec pa naceloma ne (oz. ce slucajno so vec, imas
kje lahko probleme - v teh primerih naj bi uporabil TCP), pri tako
majhnih paketih pa najverjetneje tudi z DF bitom nastavljenim ne bos
imel kaksnih vecjih problemov.
ROK