[LUGOS] ftp server problem

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Feb 24 09:10:22 CET 2003

On Mon, Feb 24, 2003 at 07:23:50AM +0000, Iztok Daneu wrote:

> Sem skoraj (da si pustim malce rezerve) 100% da "dos" klient ne pozna
> pasivnega nacina ;) iz tega je tudi sledilo izvajanje. Mozilla, pa bi na
> drugi strani, morala cisto lepo delati ce bi bil mogoc pasivni nacin.

Aktivni ftp, deluje tako, da se client z nekim svojim X portom, ki je
visji od 1024 poveze na server port 21, potem odpre port X+1 na katerem
zacen poslusat, ko ti napises ls, get, or whatever, se server poveze na X+1
port od clienta, ter mu poslje podatke.

Pasivni pa deluje tako, da se client poveze s streznikom najprej na port 21,
potem izvede PASV ukaz, ter pove serverju da hoce delat v pasivnem nacinu.
Streznik potem odpre random port, ki je vecji od 1024 in ga poslje nazaj
clientu, ki se potem poveze na ta port.

--
David!