[LUGOS] /dev/lp0 za vse

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sun Feb 23 09:54:24 CET 2003

to sem probal tudi na /dev/ttyS0 pa ni pomagalo.

- hkrati sta bila prijavljena root in user
- z rootom sem to izvedel pa user se vedno mi mogel odpreti ttyS0
- bi se moral user ponovono plogirati?

na lp0 je delovalo takoj, hvala.
Sem probal na ttyS0 pa je tudi slo skozi.

Je mogoce potrebno to storiti po vsakem boot-u ali dati v eno od rc.d
skript?

LP,
Goran