[LUGOS] real player stream cache

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Feb 17 15:46:53 CET 2003

Na 1045492328, 2003-02-17 ob 15:32, je Gregor Ibic napisal(a):
> Ne vem ce bodo kaj zaslužili. Lahko se vpelje tudi lokalni proxy, ki interno
> multicasta.
> He he.

naveza siol&poptv je microsoftovske narave, kar pomeni da imajo ves
software vezan na njihove platforme, s čimer bodo verjetno tudi
zagotovili da streamov ne bo tako lahko multicastat (zaprti standardi
ali pač?)

 vsak ki uspe narediti neodvisen multicaster to pomeni da lahko naredi
tudi neodvisen snemalnik zadev, kar je vsekakor v nasprotju z vsem
DRMjem ki ga hočejo uvesti, torej ga bodo tako ali drugače hoteli
onesposobit ( v globalnem smislu)...

ko smo že pri tem, a je kdo ugotovil kako dobit streame iz
vizija.siol.net pod linuxom.

gledat bi jih verjetno še šlo, ampak men nikakor ne rata dobit njihovih
urljev.. pa sem gledal pol ure v tisto javascript skropucalo
vseeno mi je tvslo real player kljub temu da je zaprta tehnologija
ljubši od tehle siol skropucal... na žalost pa ima siol vedno večjo
moč... (govori (ne)srečni uporabnik adslja)

lpe pozdrav
andarž toi