[LUGOS] real player stream cache

denis denis.mekinda at kd-group.si
Mon Feb 17 15:29:08 CET 2003

Za to potrebujea multi casting router!
Tako, da router ve, da zahtevaa isti stream, kot nekdo drug.
CISCO dela nekaj podobnega, SIOL pa ae experimentira s tem.

To je pac( ena najbolje varovanih skrivnosti siola!C(e bo namrec( kdo v
prihodnosti ~elel, da uporabniki preko siol-a lahko gledajo nek stream
spodobne hitrosti, boa moral skleniti pogodbo z njimi o multicastingu!!!!!

Denis Mekinda