[LUGOS] zamenjava kernela

Simon simon.golicnik at siol.net
Sat Feb 15 22:04:55 CET 2003

> Kaj pa se zgodi, če sem recimo nekaj popravil v sourceih (trenutno ni to),
> zadevo prevedem, namestim in se pri bootanju sesuje? Kako zadevo rešim oz.
> kaj moram pred tem storiti, da mašino oživim z rescue diskom? (iz reševanja
> lilo zabrkljotin sem sicer že doktoriral)

ko bos naredil "make dep" popravi v Makefile vrstico v kateri pise
EXTRAVERSION = xxx
v nekaj drugega. Tako se ti bodo moduli pri ukazu "make modules_install"
prekopirali v /lib/modules/tvoja_extra_verzija in ne bodo prepisali
obstojecih-delujocih.
Pusti pri miru originalne vnose v lilu, jedro prestavi iz
arch/i386/boot/bzImage v npr /boot pod drugim imenom kot ze obstaja in glede
na to ime naredis se en lilo vnos. Tako bos potem, ce se kaj zalomi, kar iz
lilo-ta bootal delujoc sistem in ne bos rabil rescue diska.

LP SImon