[LUGOS] zamenjava kernela

Goran Kavrečič (E-mail) gorank at email.si
Sat Feb 15 20:46:03 CET 2003

kar je nejc predlagal sem naredil (make bzImage)

mogoče je krivo, da sem preskočil "make install" in ročno skopiral zadevo.

to je sicer vezano na usposobitev isdn kartice. bi pa rad vseeno prišel do
dna temu prevajanju.

Kaj pa se zgodi, če sem recimo nekaj popravil v sourceih (trenutno ni to),
zadevo prevedem, namestim in se pri bootanju sesuje? Kako zadevo rešim oz.
kaj moram pred tem storiti, da mašino oživim z rescue diskom? (iz reševanja
lilo zabrkljotin sem sicer že doktoriral)

lp, goran