pptp + iptables

Bojan Seničar bojan.senicar at siol.net
Fri Feb 14 21:26:33 CET 2003

Hi

A mi lahko kdo pomaga spravit VPN z poptop-om skozi iptables. Imam Suse-ta 7.3, ki služi kot inet router in požarni zid. Vse skupaj sem naredil s pripravljeno skripto ki jo ima Suse(susefirewall2), Pol sem pa dal gor še pptp in ga poštelal. Do tukaj vse vredu. Z interneta se lepo prijavim, vzame username in pasvord. Pol se mi pa ustavi. Ne morem pingat notranje mreže. Pingam lahko samo svoj ip ki ga dobin od serverja medtem ko serverjevga ne morem. Kaj bi moral še nastaviti z iptables ali pa kaj drugega da bi mi to delovalo.

LP
bojan