dns port

himba at volja.net himba at volja.net
Wed Feb 12 13:13:08 CET 2003

pozdrav,

na lokalni mrezi imam dns server (193.77.x.x zunanji
ip) kater uporablja port53. firewall ima po defaultu moznost za forwardiranje
dns porta , ampak samoza udp port. ko sem poslal mejl na dns at siol.net za
vpis primarnega dnsserverja v njihovo bazo sem dobil reply da se moj dns
server na ip zunanji neodziva...

ko nastavim na neki tretji masini zunaj lokalne mreze
v /etc/resolv.conf moj dnsserver (nameserver 193.77.x.x) mi zadeva dela...! ping
www.ime.com, dig...

ali je potrebno fowardirat tudi tcp 53 port za
pravilno delovanje dns?

lp, himba

First month free of charge. Never busy line. Fast activation.

PREMIUM VOLJA: dial-up packages with all the features you need.

http://www.volja.net/premium/index_en.php