FW: [LUGOS] Aliasi in Sendmail

Primož Gabrijelčič gabr at 17slon.com
Wed Feb 12 12:55:29 CET 2003

Jaz imam to narejeno s stripmime.pl. Čisto ok dela - za ta promet, ki ga
imamo tukaj (nekaj 100 msg na dan, recimo).

Sicer je zadaj postfix, ne sendmail, ampak filozofija je ista - v aliasu
imaš za cilj napisan pipe v stripmime.pl, ki zadevo očisti in pošlje naprej.
Ergo se da naredit to per-alias (jaz imam sicer to per-mailing list, ampak
filozofija je še vedno ista).

Pozdrav,
   Gp

 =WinGpT= Moj najvisji tarok je XVI.