[LUGOS] Web server za firewallom

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Feb 12 09:59:26 CET 2003

re

On Wed, 2003-02-12 at 09:48, Dr. Kham wrote:

> Rad bi, da se mi vse zahteve, ki pridejo na router (recimo z interneta) za
> www, smtp, pop3, imap, dns in ftp avtomatièno prusmerijo na ta server na
> 192.168.1.11. Kaj bi bila najpreprostejša, varna in hitra varianta
> (iptables? Kako?). Na obeh masinah bo/je Debian Woody s kernelom 2.4.20.

sicer mislim, da je bilo to ze parkrat opisano prav na tej mailinglisti,
pa vseeno:

npr. najlazje bi resil tako ($INTERNET je ethernet device, ki kaze na
internet)

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -i $INTERNET -m multiport --dport
80,21,25 ..  -j DNAT --to 192.168.1.11

iptables -A FORWARD -p tcp -o $INTERNET -m multiport --dport 80,21,25..
-j ACCEPT

lp,
 Andraz

--