[LUGOS] UMASK za Oracle

Tomaz Kostrevc tomaz at attglobal.net
Mon Dec 29 15:09:13 CET 2003

Ups sory, sem mislil da hoces -rw-r--r--. Sicer pa za tovrstna opravila
vse potrebno najraje zapakiram v skripte pa vedno funkcionira bp (*rc,
.login, .profile datoteke vedno kdo spreminja, skript pa naceloma ne).

lp TK

Gregor Gorjanc <gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si> wrote on 29.12.2003
14:03:11:

> Tomaz jaz bi rad imel -rw-rw-r-- za vse na novo kreirane datoteke.
Zadeva