[LUGOS] kernel 2.6.0 + Slackware -> problemi!!

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Mon Dec 29 09:37:35 CET 2003

Hoj!

Zvok: alsactrl ali kaj ze je dela, vendar na oni masini (ja, DESKTOP je in ne streznik)
zvok pride na vrsto sele ko bo vse ostalo delalo. Ni zvocnikov gor...

kernel:
ne vem, zvozil si si kup sistemskih reci.
Se pravi, jih popravi.
Ravno vceraj sem se igral na eni masini: install.zip dela prav lustno!
(mali slack na UMSDOS oziroma FAT particiji par Mbytov).

Module: hm, samo za ppp jih res rabis, ostalo gre v kernel.

agpgart: ne vem. Nimam nvidie na teh masinah. Z r128 mi dela kar s kernelom.

---------------
OK, na hitro, kako sem staro masino (Neki slack 8.0-pre) z dvema userjema
preselil na slack 10.0pre ali kaj je ze danasnji.
Brez CDja. Brez floppyjev.

1) na DOS particijo sem dal install.zip.
    dodal bare.i/bzImage kot vmlinuz
    na disk sem dal cel slackware (kakih 1.2 Gb)
    za vsak slucaj malce pobackupiral.
2) bootal install.zip
3) priprava: mount prejsnje root particije. mkdir old-slack;mv bin var log etc in_podobno old-slack;rm -R tmp mnt cdrom dosc
    na / je bil samo se old-slack in lost&found.
    preveril, ali vidim distribucijo
    snel zico za internet, dokler ne bo rc.firewall ziv.
4. normalno dvignil vse skupaj na novo.
    (seveda brez formatiranja)
5. Naredil userja. dodal hdparm v rc.local.
    mv /var/modules/2.4.23 /var/modules/2.4.23-orig
    ene trikrat prevedel kernel, lilo, reboot, da mi je bilo vsec
    in da je bil brez modulov za normalno delo ter cim manjsi.
6. zacel konfigurirati. Vglavnem:
    mv /home/iztok /home/iztok1;mv /old-slack/home/iztok /home/iztok
    cd /etc ;cp -p /old-slack/etc/xxxx .
    in tako lepo... prvo etc, pa etc/rc.d pa etc/X11, pa /usr/local
    skratka, vse filete, spremenjene zadnje dve leti, sem bodisi kopiral bodisi editiral.
    saj ni veliko.
    reboot. dmesg.
7. OpenOffice, acrobat in se par nujnih reci. Tako ali tako je cas za nove verzije. OO1.1 je lepsi od staroffice52.
    vklopil slovenscino za latex. (Slovenian howto).
    setiathome v rc.local
8. cd /var/log; mv messages m.0;mv syslog s.0 itd...
9. reboot. rm /var/log/?.0
    ./rc.firewall.
     zico nazaj.
10. Nadaljna dva meseca to ne bo delalo, pa ono, pa tretje, pa flash sem pozabil, pa mularija nece mountati CDjev, pa ...

Takole tri dni doma: idealno za upgrade dveh Pcjev. (prvi je na 2.6.0 - se vedno lepo dela).

LP
Iztok