[LUGOS] kernel 2.6.0 + Slackware -> problemi!!

Uros TREBEC uros.trebec at guest.arnes.si
Fri Dec 26 23:28:21 CET 2003

Lep pozdrav!
Ceprav sem se listi pridruzil sele pred kratkim, ugotavljam, da vam znanja
ne manjka. Mogoce bi mi lahko pomagali pri hudem problemu.

Ker sem problem ze opisal na
(http://www.slo-tech.com/script/forum/izpisteme.shtml?threadID=87071&mesto=d
ef#neprebrano), bom tukaj samo copy-paste-al:

Zgodba je taka: Do sedaj sem imel "lepo" delujoc sistem z Slackware 9.1 in
2.4.22 jedrom. Nekega vecera (noci) se mi je strgalo in sm se odlocu, da bom
probal namestit novo verzijo jedra.
Tako poiscem in najdem kar nekaj vodicev, ki opisujejo konfiguracijo in
instalacijo 2.6.0 jedra. Iz vseh teh vodicev potegnem ven bistvo in se lotim
stvari.
Zal pa se je zataknilo ravno tam kjer je najmanj treba!! Pri backupu starega
jedra!! Namrec, po vseh tistih navodilih naj bi se z "make install" naredila
varnostna kopija starega jedra v /boot vendar se ocitno ni!! Zal sem to
opazil sele ko novo jedro ni delovalo pravilno. Oz. stvar zgleda, da jo je
le napol prevedlo! Je neka mesanica med 2.4.22 in 2.6.0! Ne vem kako je
prislo do tega vendar "uname -r" izvrze cifro 2.4.22 medtem ko je med
bootanjem opaziti (log) napake pri nalaganju nekaterih modulov. Tako mi ne
deluje zvocna kartica itd!

Vprasanje sledi: Ali obstaja nacin za dobiti staro jedro (2.4.22) nazaj z
vsemi moduli itd.? Oz. kaj storiti, da bo tisto staro jedro normalo
delovalo?

Slackware namrec ob instalaciji ne compila jedra temvec ga samo skopira
nekako v stilu "cp bareacpi.i /boot/vmlinuz". Se pravi, jedro lahko dobim
(na instalacijskem CDju), to ne bi smel bit problem. Zanima me, kaj temu
sledi? Ker verjetno imajo instalacijske skripte kaksen "HW detection", da
potem vkljucijo prave module...
K temu se navezuje vprasanje -> kako obdrzati module ko jih enkrat nalozi
oz. kako naloziti module ob bootu?

################
Za skrajni primer:  Ali je mozno, da bi enostavno reinstaliral "from the
ground up" un pri tem obdrzal VSE nastavitve (ok, /home) in VSE instalirane
programe (verjetno /usr) itd.? Torej, a lahko na ta nacin postavim sistem v
default stanje z vsemi svojimi nastavitvami , programi itd?
################

Hvala vsem ze v naprej za pomoc! (tudi najboljsim se zgodi  )

$$$
Dodatek:
Po tem pripetljaju sem se spravil ponovno konfigurirat in prevajat jedro a
zal z zelo malo vecjim uspehom. Naceloma deluje ampak se vedno pol sistema
ne deluje (FATAL erorrji pri vecini modulov, nimam pojma zakaj, zvok ne
dela, nvidia driver zamrzne X ze ob zagonu GDMja (na novo instaliral driver
z 2.6 patchem, itd,....). Tako, da sedaj lahko izbiram med kvzi-delujocim
kvazi-2.4.22 kernelom in na-pol-(ne)delujocim 2.6.0 kernelom
Ocitno mi res ni usojeno...

Mogoce malo obupano in zmedeno, a ko mi sistem ne deluje in nimam kontrole
nad njim... nisem ravno pri volji. Zal.

lp,
Uros