[LUGOS] bad bloki, smartmontools

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Fri Dec 26 10:32:10 CET 2003

Zadeva postaja vse bolj cudna: badblocks v read-only in non destructive
read-write nacinu najde na particiji 3 badbloke. Powermax in drive fitness
tool od Hitachija pravita, da je disk OK - iste programe uporabljajo v
servisu - ugotovim, da diska nima smisla vrniti. Zato pozenem e2fsck -cc
na particiji, da mi bad bloke oznaci, da bom disk lahko uporabljal se
naprej brez tezav. Z velikim zacudenjem ugotovim, da bad blokov sploh ni..
"Za ziher" sem se stestiral RAM, ce bi bila tezava tam, a je z RAMom vse
OK.
Se mogoce komu kaj sanja?