Routing ali Firewall problem ?? Pohlej moj mail !

linuxnewb at email.si linuxnewb at email.si
Wed Dec 24 14:03:09 CET 2003

"Uspešno" sem inštaliral linux RedHat in težavo imam sledeèo. Rad bi naredil
sledeèe !

eth0 --> 10.10.10.1 --> Hub --> 3 Windows Mašine
eth1 --> 10.100.10.1 --> ADSL(PPPOe) --> Siol(internet)

Rad bi namreè vse 3 Windows ašine spustil na internet. Kako ??
Postopek nastavitve, katere programe potrebujem .... Pa na lokalni mreži bi
rad tudi postavil Squid-a Proxy, Kako ??? Pa kakšne zašèite bi bile tudi
priporoèene (ipchains ali ipfwd ?? ) Kako nastaviti ???

Prosim za to rešitev. Lepo prosim.

Aja Pa rad bi še dodal da na notranji IP 10.10.10.1 stoji dhcp server, da mi na klientih ni potrebno nastavljati IP Naslovov. Kako skonfigurirati, kako ga nastaviti ... Prosim za vse ukaze kako napisati kaj narediti, kaj namestiti èe imam, èe nimam ...

Izredno lepo prosim.

Uff... Kaj pa Apache ... Rabim da mi podpira php, php3, MySQL ...
Prosim plaèam pivo (gajbo èe je treba)