cdrecord

Simon elmer at email.si
Wed Dec 24 13:57:06 CET 2003

Imam se en problem s cdrecordom. Ko poskusam s katerimkoli programom
snemati CD (k3b, gtoaster, xcdroast, eroaster, ...) mi program vedno
javlja napako, da CD-ja ne more speci. Ko sem prebrskal internet sem
ugotovil, da je problem v verziji cdrecorda. Fedora ima vezijo:
Cdrecord-Clone 2.01a19, ki pa je testna in ima hrosca. Problem bi resil
s tem, da namestim stabilno verzijo 2.0.1.

Ker sem bolj nov ne vem kako bi novo odstranil in namestil staro.
Poskusal sem

rpm -e cdrecord

pa je s tem programom povezano malo morje drugih aplikacij. Rpm -ivh ne
gre, ker mi javlja, da je gori novejsa verzija. Pravtako ne gre rpm
-Uvh.

Zanima me kako bi to resil? Ali je edina varianta, da ostranim vse
aplikacije, ki so povezane s cdrecordom? Ali lahko kako na sistem
nalozim dve verziji, pa potem s programom za snemanje izberem kateri CD
record zelim uporabljati?

Hvala.