[LUGOS] apache 1.3 problem s sumniki

Miha Remec lugos-liste at miharemec.com
Mon Dec 22 11:47:05 CET 2003

> Zanima me zakaj stran, ki je napisana v HTML (z flash dodatki) servirana
> na knoppix 3.3 masini (apache 1.3) ne izpisuje prav sumnikov na
> WIN masinah.

Tvoj spletni streznik je nastavljen (glej httpd.conf), da poslje HTTP
odgovor v kodni strani iso-8859-1:

Ti sicer imas v dokumentu kasneje HTML znacko za iso-8859-2:

Po HTML 4 standardu (http://www.w3.org/TR/REC-html40/charset.html, tocka
5.2.2 Specifying the character encoding) so dolocene naslednje prioritete:

"To sum up, conforming user agents must observe the following priorities
when determining a document's character encoding (from highest priority to
lowest):
1. An HTTP "charset" parameter in a "Content-Type" field.
2. A META declaration with "http-equiv" set to "Content-Type" and a value
set for "charset".
3. The charset attribute set on an element that designates an external
resource."

> Ce to stran pogledam na server masini se sumniki lepo izpisejo, medtem
> ko pa na WIN XP masini sumnikov ne prikaze.

Rekel bi, da en program uposteva HTML standard, drugi pa ne.

--
lp, Miha-R