[LUGOS] aplikacije

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Dec 20 10:36:22 CET 2003

veliko stvari sem že preizkusil a nisem našel še nobene aplikacije ki bi
znala corelove dokumente pod linuxom odpirat (pa tudi od ilustratorja,
ceprav naj bi ravno sketch to pogojno omogočal)

najbolje je če v korelu izvoziš v svg, če ni prezakompliciran dokument

najboljši editor je verjetno Sodipodi (sploh če rabiš SVG), nekako
deluje tudi OpenOffice Draw.

obstaja še en novejši gtk based, vector drawing tool, sam sem izugbil
naslov..

čao
andraž