[LUGOS] web domaca stran HTML-ASP-FOXPRO BAZA-ODBC (suse 8.2, apache)

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Fri Dec 19 16:14:37 CET 2003

On Wed, Dec 17, 2003 at 03:15:00PM +0100, Aljoša Španger wrote:
> Zivijo,
> na linux masini (suse 8.2) imam postavljen apache 1.3.
> Na tem PC naj bi bila domaca stran podjetja napisana v HTML.
> Imam pa en problem, ker morajo biti deli strani v ASP(foxpro baza-odbc).
> Ima kdo kaksno idejo kako bi to resil.
>
> 1. ali je mozno stran na apacheju povezati z WIN NT PC, kjer bi IIS5
> serviral ASP strani.
Gotovo. V apache.conf daj nekaj takega

<Location /asp>
	RewriteEngine  on
	RewriteBase    /asp/
	RewriteRule    ^/polna/pot/do/asp/(.*)$ http://WIN_NT_PC/$1  [P]
</Location>
> 2 oziroma ali je mozno napisati te strani  v PHP, ki bi znal delati z
> FOXPRO bazo in ODBC.
Mislim da. Nisem pa tega se nikoli poskusil.
Poglej na
	http://www.phpbuilder.com/manual/ref.odbc.php
in na
	http://pear.php.net/manual/en/package.database.db.intro-dsn.php
in poskusi narediti kak query:)

Lep pozdrav,
Martin

--
Laboratorij za matematične metode v računalništvu in informatiki
Fakulteta za računalništvo in informatiko
e-naslov: martin.vuk at fri.uni-lj.si
www: http://torina.fe.uni-lj.si/~martin