[LUGOS] usb stick kot security device

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Fri Dec 19 14:55:47 CET 2003

Živjo,
On Fri, Dec 19, 2003 at 01:19:55PM +0100, Boštjan Jerko wrote:
> [...]
Certifikati so shranjeni v eni od datotek s končnico .db, sam ne vem
kateri. To datoteko shraniš na stick in jo v .mozilla nadomestiš z
linkom na /mnt/stick. Poglej si na
	http://www.gemal.dk/mozilla/files.html
za podrobnejši opis vsebine .mozilla direktorija.
Če boš kako pametno rešitev našel jo prosim povej. tudi sam sem se že
ukvarjal s tem problemom.

LP Martin

--
Laboratorij za matematične metode v računalništvu in informatiki
Fakulteta za računalništvo in informatiko
e-naslov: martin.vuk at fri.uni-lj.si
www: http://torina.fe.uni-lj.si/~martin