Sumniki v LyX-u

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Tue Dec 16 16:18:43 CET 2003

Zadnjic sem ze spraseval zakaj mi aspell seka besede pri sumnikih. Roman mi je
deloma namignil, da imam tezave z nacinom vnosa sumnikov. Sedaj sem imel
nastavljeno tako, da je v LyX document (kodo!!) vnesel znak (\i \v{c}) za "c
(misljeno kot ena crka!). Na zaslonu se to lepo vidi kot sumnik. Vzemimo
primer besede zakljucek. LyX vnese spodnje v svojo kodo. Pazi! Preseka
besedo.

zaklju\i \v{c}
ek

Sedaj moram zadevo pretvoriti v sumnike i.e. --> 蹾ȩ®
Zamislil sem si zadevo resiti s sed-om. Recimo

cat diploma.lyx | sed "s/\\i \\v{c}/è/" > diploma1.lyx

Sedaj samo ne vem kako naj naredim, da bo spravil besedo nazaj v eno vrstico.
Mi gdo lahko pomaga?

--
Lep pozdrav,
           Gregor GORJANC