[LUGOS] Word to TeX

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Mon Dec 15 14:17:19 CET 2003

> word -> ps gre sila enostavno: natisneš na file z enim PS printerjem.
> Samo kako boš iz ps dobil tex file, pa ne vem.
>
> Rešitev za tvoj problem je najverjetneje tule: http://www.mackichan.com/
> Ni pa zastonj.

Imam PS printer in na Mac-u nimam tezav z tiskanjem v PS. Pod windowsi
pa mi ne gre. Vsakih, ko dam natisni v datoteko, mi zeli shraniti kot *.prn.
To ni PS, a ne? Imam pa PS driver.

Malo sem gledal http://www.sciencesoftware.com/Word2TeX.asp in
http://www.mackichan.com/. Drugi je precej drazji. Ali ima kdo kaksno izkusnjo
s katerim od teh dveh. Ali res prvi naredi tako "lepo citljivo" kodo, kot so
prikazani primeri na spletni strani?

Mimogrede. Zadnjic smo morali oddati projekt na ministrstvo. Bilo je tocno
doloceno, da mora biti zadeva napisana v word-u. Ali si to lahko dovolijo?
Je bil kar velik problem, ker smo zadevo pripravili tako kot se spodobi, z
latex-om.

--
Lep pozdrav,
           Gregor GORJANC