[LUGOS] Dober frontend pekaca

Uroš Golja goljau at comcom.si
Sun Dec 14 15:14:42 CET 2003

Nisem prepričan, da xdm to omogoča. Zdi se mi, da je to bolj kosher
display manager, ki dela točno to, kar mora, in nič več.
Vem pa, da gdm (GNOME display manager) omogoča izbiro sessiona. Dokler
nisem čisto prešaltal na GNOME desktop, sem ga uporabljal zato, da sem
šaltal med IceWM-om in GNOME-om.

LP,
Uroš