rsync in pomankljivi direktoriji

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sat Dec 13 20:00:11 CET 2003

Imam dve masini:
A) RH9
B) Gentoo 1.4
Na obeh tece GNOME.

Z masine A sem z rsync-om kopiral datoteke na masino B.
V terminalu vse OK. Ko pa hočem to pogledati z Nautilusom pa so vse
datoteke in direktoriji prikazani z gnome-tovo nogo. Če kliknem na
katerega od teh po kakšni sekundi izgine s seznama. Refresh jih vse
vrne. Mozilla ne pokaže nič. Openoffice pokaže datoteke brez imena.

Čudno je to, da sem kakšen dan prej skopiral celotno strukturo za
Evolution(mail klient) in vse deluje kot pričakovano.
Edina razlika je v tem, da sem evolution kopiral v home direktorij in je
bil direktorij že narejen, ostalo pa so razni backupi, ki sem jih dal v
/misc/public/... pa še ta drugi rsync share je uid=root. Ampak tudi, ko
sem direktorijsko strukturo popravil z 'chown user:users' se
prikazovanje isto obnaša.

Uporabil sem rsync -vaz dir/* remote::dir

Ima kdo kakšno idejo?

LP, Goran