[LUGOS] Spraviti spremenljivko iz subshella

BlaY0 blayo at thz.net
Fri Dec 12 16:08:23 CET 2003

Poglej kompleten thread... najprej moj odgovor, potem od Metoda (skoraj
identicen + njegova varianta), potem tvoj (spet identicen kot moj).
Skratka 3x eno in isto. Za branje takih filetkov pa tako ali tako vsak
uporablja source <bla> ali . <bla>, ponavadi se s kaksno if varovalko.
Torej ne ga biksat...

lp,B