[LUGOS] RH 8.0 in okvirčki

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Dec 12 14:48:04 CET 2003

Mogoče bo pomagalo kaj v povezavi z man utf-8:
       Users have to select a UTF-8 locale, for example with

              export LANG=en_GB.UTF-8

       in order to activate the UTF-8 support in applications.

Je pa res, kar pravi kolega , ne delaj s konzolo v RH8.0.

Poglje še kaj imaš v
/etc/sysconfig/i18n
Sam imam:
LANG="sl_SI"
SUPPORTED="en_US:en:sl_SI:sl"
SYSFONT="lat2-sun16"
SYSFONTACM="iso02"
Če ti še vedno ne dela pa poiskusi še z:
SUPPORTED="en_US.UTF-8:en_US:en:sl_SL.UTF8:sl_SL:sl"
Pa glede na
http://www.redhat.com/archives/psyche-list/2002-December/msg00600.html
je priporočljiv reboot mašine.

Lep pozdrav, Andrej