[LUGOS] Spraviti spremenljivko iz subshella

BlaY0 blayo at thz.net
Fri Dec 12 08:13:11 CET 2003

Jao jao! Ja kaj pa je ta ./skripta ki jo beres? Sem mislil da je to file?
Lahko da se motim :) Samo to o cemer ti pises se nanasa na staticne zadeve
ki so v datoteki (ce je to to) ./skripta, govora pa je bilo se mi zdi kako
neko dinamicno spremenljivko (hmm, saj spremenljivka se spreminja, se
pravi je privzeto dinamicna zadeva) vpeljat v nek drug parent.

lp,B