[LUGOS] Antivirus

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Thu Dec 11 15:31:04 CET 2003

na strezniski strani clamav dela BP (z amavisom), da se nastavtii tudi
  v povezavi s Sambo.
za win masine: eTrust ima zanimivo politiko - ne dobis licence za eno
leto ampak je program tvoj in dokler je verzija programa vzdrzevana
dobivas popravke (preko FTP) in ne rabis nadgrajevat na novo verzijo
programa (ta je potem placljiva) dokler uporabljas sistem, ki je s
kupljeno verzijo podprt. tudi jaz primerjam vec stvari - moram se
kaksno referenco poklicat in vprasat kako so s cim zadovoljni :-) se
tudi priporocam za kaksne napotke/izkusnje.
--
Robert Ludvik