[LUGOS] Antivirus

Matjaž Prelog rachek at occasio.si
Thu Dec 11 15:20:37 CET 2003

Hi,

McAfee virusscan + amavisd-new . Prvo leto je licenca menda 100.000 SIT, potem pa vsako leto 20.000, zelo ga cenijo moji kolegi FreeBSD-jaši, ker imajo FreeBSD native binary in deluje brez problema. Od tod tudi vem, lastnih izkušenj nimam. Skenira pošto na parih srednje velikih/večjih mailserverjih v Sloveniji, srednje velikih/večjih za slovenske razmere, se razume. F-Secure ima za Linux 4.x, ki pa je stari engine z starimi definicijami in je nekomu spuščal skozi Magistra pred leti, pozabil sem že, komu.

LP, rachek.