RH 8.0 in okvir čki

jest at softraja.com jest at softraja.com
Thu Dec 11 15:15:22 CET 2003

Zdravo!

Mah na žalost nimam nobenega RH 8.0 pri sebi instaliranega, ima pa
moja stranka eno težavo in sicer sedaj smo
končno startali z uvajanjem Linux okolja se je pa našel probklem pri RGH
8.0 in sicer (pozabil sem priznam) kje in kaj že moram narediti, da mi bo
v telnet seji lepo prikazovalo okvirčke na ekranu, ker sedaj ne kaže
okvirjev ampak "kr'neki".
to je npr. izrazito pri mc (midnigh comm.)
Mislim da je potrebno nastaviti v /etc/sysconfig/i18
ampak ne vem, pa se sedaj že celo dopoldne zafrkavava po tf. (nimam dostopa
do te mašine preko neta, pa tudi sicer je mašina 100 km od mene stran).
Če je kdo (običajno je) toliko prijazen in mi napiše.

Hvala lepa in lp