[LUGOS] rsync

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Thu Dec 11 13:42:14 CET 2003

Hoj!

Prvo odgovor: morebiti kak ustrezen file system? Coda, InterMezzo?
Nic s tem pocel, ne poznam.

In se rsync vpasanje:
masina A nekako dobi filetke. Te fileteke poslje na masino B, takoj ko je file prenesen,
ga mora masina obdelati.

Je kak nacin rsyncu na masini B dopovedati, da ko prejme file, naj starta skripto in ji da ime fileta kot argument?

Klasika bi bila z masine A:
rcp $file B:
rsh B obdelaj $file

ampak jaz bi zelel, da mi ze rsync na masini B starta obdelaj, takoj ko sprejme file.

LP

Iztok

p.s. pred casom sem se RTFMjal, pa mi ni nic uspelo, kot si zelim ...
ja, .rhosts me nic ne moti. Samo masina B je linux. Masina A stane 10 krat vec, dela pocasneje
in ima krajsi uptime.