[LUGOS] SUN vs PC

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Wed Dec 10 19:42:19 CET 2003

On Wed, 10 Dec 2003 13:03:23 +0100
Peter Kumse <peterk at flextronics.si> wrote:

> Suni so po mojih izkusnjah precej bolj zanesljivi (tako sw kot hw),
> a imajo prekleto zasoljene cene. Za primer naj ti povem da 4GB RAMa za
> SUNa stane okrog 800.000SIT

Ce ti gre cena v nos, naj omenim, da imajo suni vse interne poti prenosa
podatkov opremljene z ECC mehanizmi. To ni poceni. Poleg tega imas se
mehanizme za diagnostiko.

Pa poglej koliko te stane ecc ram za pcja. Pa kaj se zgodi, ko imas v pcju
napako v ramu? Ponavadi zadeva krepne (ali pa na najbolj skrivnostne nacine
korumpira podatke). Sun in podobne vecje zadeve ti izklopijo sumljivi kos
rama in te o tem obvestijo ter mirno delajo dalje.

--

Jure Pečar