[LUGOS] Text editor -- Java Applet

Aleksander Kmetec aleksander.kmetec at email.si
Wed Dec 10 19:18:55 CET 2003

Andraz Tori wrote:
> deluje super (uporabljam za web editing vsebine strani resnične
> resničnosti), edini bolj resni feler je, da ne podpira keybindingov
> (recimo cntrl+B bi bilo kar kulj za bold)

Kako da ne? Seveda jih podpira; vsaj v Mozilli na Windows. Mislim, da lahko
v sourcu še celo določaš nove kombinacije.

> aja, pa to da word na žalost ni edini program, ki da od sebe
> katastrofalno html kodo... tudi c&p iz Openoffice 1.1 in abiworda, zna
> naredit precejšnjo nesnago, če pogledaš raw source.

How true. Meni po letu dni še vedno ni uspelo napisat dovolj regexov, da ne
bi skozi prišlo nič wordowe navlake. Če odstraniš kar vse tage po vrsti, pa
si sicer prihranil precej časa, ampak tudi izničil vse možnosti kopiranja
oblikovanega texta.

LP