[LUGOS] Re: linux router

Aleš Sušnik alesh at domenca.com
Wed Dec 10 19:10:32 CET 2003

Floppyfw, verzija 1.x podpira kernel 2.2.x, ipchains, portfw, pppoe, kar je
meni vrh glave - 1 disketa, min. RAM = 8mb
Verzija 2.x podpira 2.4.x kernel, iptables,pppoe - 1 disketa, min. RAM =
16mb.

Podprte so pa intel, 3com in ne2000 eth kartice (level one, etc. dela tipi
topi).

Zadevo imam tolk daleč pripravljeno, če npr. crkne disketa => rawrite2,
batch file, ki skopira prave config file čez in špila.

Pa zadeva je fletna, ker je FAT sistem na disketi in vse config file
editiraš lahko na Win mašini, butneš potem v routerček in špila.

A.

  _____