[LUGOS] linux router

Mezga0153 mezga0153 at email.si
Wed Dec 10 15:01:21 CET 2003

Peter Kumse wrote:
> Pa se za kak drug servis ti ostane zmogljivosti...
>

> lp

Sam imam tako izkusnjo:
Kot router & firewall sem uporabljal pentiuma 100 (64mb rama), in je
delovala zadeva cisto v redu, kasneje pa sem dobil priloznos zadevo
zamenjati za PII 350 z 256mb rama in moram reci, da se je hitrost
delovanja interneta precej povecala (uporabljam precej p2p programov, ki
ustvarjajo mnogo povezav in povzrocajo tezave raznim "hardverskim"
routerjem)
Kolikor sem izvedel od kolegov je pppoe tisti, ki na šibkejših
računalnikih lahko "bremza" internet... ne vem pa koliko je to res...

LPT