[LUGOS] SUN vs PC

Iztok Umek iztok at si-con.com
Wed Dec 10 12:15:46 CET 2003

Osebne izkusnje.

Pravkar koncal (vodja) projekt, ki letno prihrani 1 mio dolarjev oz. se
malce vec.

Med drugim smo zamenjali 2 14 procesorski SUN masini (4500, ce se ne motim)
z 2 4 procesorskima IBM streznikoma.

Aplikacija (Oracle podatkovna baza).

IBM streznika sta x445, 8 MB RAM, 4 2.8 GHz Xeon procesorji. (Masina se da
razsiriti na 32 procesorjev, ce je potrebno, vendar Linux podpira le 8
(hyperthreaded).

Prihranek ociten (se sploh, ce pogledas ceno Oraclovih licenc za
procesorje).