[LUGOS] SUN vs PC

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Tue Dec 9 14:48:20 CET 2003

Živjo!

Dne torek 09 december 2003 13:28 je Gregor Gorjanc napisal(a):

>  tole mi je pa znano ;(

In kaj bo takega kar je pod Linuxom pod AIXom pa ne ?

Za AIX verjamem, da obstajajo nezdružljivosti, saj nekateri v šali celo trdijo
AIX == Aint unIX ;). Solaris je pa od vseh UNIXov, ki sem jih preizkusil
najbliže Linuxu.

Če na UNIX zabrišeš gcc, GNU make ter bash je skoraj tako kot Linux ;).

Načeloma pa večina programja, ki se razširja v izvorni kodi nima težav
na UNIX + gcc + gnu make platformi.

--
best regards,
Rok Papež