[LUGOS] OpenOffice printanje

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Dec 8 22:39:21 CET 2003

Zdravo.

> spadmin je pod /usr/lib/openoffice/spadmin

OK, sem reinstaliral zadevo, sedaj imam spadmin. Sedaj pa imam
naslednji problem.

Instaliran imam CUPS, v katerem imam nastavljen printer, ki je
priklopljen na eno Windows masino, torej gre preko smb:// protokola
(sem moral dodati link na smbspool v backends direktorij).

V spadminu sem importal pravi driver (skopiral sem .gz file iz
/usr/share/ppd/HP direktorija v /tmo in ga odkompresiral). Tako da v
OpenOffice vidim pravi printer. Sedaj pa ne vem kako naj ta printer
"povezem" s CUPSom. Po defaultu uporablja lpr, vendar lpr ni v redu,
ker printcap (lpr?) ne razume smb:// protokola. Torej ce nastimam
"command" na lpr (ali ce pustim command prazen), dobim nekaj v stilu:

Status Information, attempt 1 of 3:
sending job 'root at Nejk0book+554' to HPDJ880C at localhost
 connecting to 'localhost', attempt 1
 cannot open connection to localhost - No such file or directory
Make sure the remote host supports the LPD protocol

Kar je seveda logicno, ker moj Windows ne podpira LPD protokola. :)

Kako torej tole vse skupaj usposobiti?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5