[LUGOS] Primerjava audio datotek!!!

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Mon Dec 8 17:27:35 CET 2003

On Mon, 8 Dec 2003 10:34:08 +0100
Novak Dusan ITICMC <d.novak at iskratel.si> wrote:

> 1. Lahko bi primerjal samo dolžine datotek, samo se mi zdi to malo
> premalo. 2. Želim pa preveriti predvsem količino prenešenih RTP paketov...

lahko v izvoru in ponoru primerjas kak md5 ali sha1 sum datoteke, da vidis,
ce je dejansko prislo do spremembe. za samo razliko med dvema binarnima
datotekama iskat nimam nekih konkretnih izkusenj, mogoce si res oglej
xdelta, ce ti ustreza.

ce pa bi rad samo meril paketke, se pa spravi na njihov nivo ... imajo kak
sequence number ali kaj takega? ali kaj drugega, ocitnega? mogoce bi jih
lahko iskal kar z ngrepom in jih stel z wcjem ...

--

Jure Pečar