[LUGOS] Primerjava audio datotek!!!

Novak Dusan ITICMC d.novak at iskratel.si
Mon Dec 8 10:34:08 CET 2003

OK,OK...
Hvala za vse odgovore...da še enkrat popravim svoje vprašanje...
Po mreži bom prenašal iz izvora do ponora, audio file, ki mi bodo simulirale
govor...(po UDP-ju in AMR kodirane)..

Na ponorni strani želim primerjati izvorno in ponornoe datoteko, da
ugotovim, koliko bytov se je vmes izgubilo...in kakšna še je kljub temu
kvaliteta...

1. Lahko bi primerjal samo dolžine datotek, samo se mi zdi to malo premalo.
2. Želim pa preveriti predvsem količino prenešenih RTP paketov...

Hvala že vnaprej...